Monday, July 4, 2011

korang msti tertanya knapa aku jdkan nick name aku burger tower fb aku pon burger tower (pdhal fb diaktv..hehe) kann.... haa pnjg cita dia...
aku sebnarnya mmg suka mkn burger trutama tyme tension... xksh la 1,2,3 pg ke cri burger..then mkn...nikmat xterkata..hehe... kt melaka ni dlu aku suka burger techno..skunk dah xda so aku gian burger kt ixora...nma dia ixora burger..harga bole than tp puas sdap..hehehe.. tp bbza di hometown aku..aku xbrapa mnt nk mkn kt hometown even kt pb kt tmn pekaka ada burger yg sdap..burger ikan ada smua ada..tp jrang aku bli.. bila mlm apa lg nsi kandaq ali la aku sapu..haha...tp kt melaka ja aku rjin lyn burger ni.. kt hometown kurang..hehe.

korang msti slalu tgk burger mcm ni ja kn...
dalam bnyk2 burger msti korang jrang tgk burger mcm ni kan..


perhhh....superb burger mcm ni...tp xtaw la nk kta mcm mna nk mknnya..hehhe
bila aku jd kan gmba ni sbgai prof pic.. ada kwn bek aku tu bg cdangn nma pada aku..
dia panggil burger tower... tpat pada burger mcm ni maka lahir lah nma burger tower... 
krdeit to kak La..hehehe...

2 comments:

  1. Assalamualaikum burger tower!!!
    hehehe rindu buger tower pnya FB.
    hehehehe. pulanglah segera!!!

    ~Kak Tulip~

    ReplyDelete
  2. walaikummussallamm....
    hehe... burger tower mencari ketenangan Ilahi sketika... ada apa2 pkembangan yg burger tertinggal?hehe... burger merindui teman2 burger..:D...

    ReplyDelete