Friday, July 15, 2011

homesick lagii....~~

homesick--homesick--homesickk...grrr...mna x nya dah dtg sbulan xbalik hometown...
dah tebal gyla rndu aku ni kt fmly...ibu ayh mak abg2 akak2 n c kecik tu raudhah....
arghh...tgk gmba raudhah penat men menan laa...gram jerr tgkk...huhh... tp xpe..
aku dah bli tket 15hb..pkol 9 pg plak tu..maka nya bertebeliak la mata aku.. kunk aku tido kunk bas g dlu la jwbnya..hahaha...
dah xsabar nak balik dah nii...yela kan slalu blik sblan skali or 2kli...tp ni dlm sblan xbalik lgsung..mmg berbulu la rndu fmly...huhuhu... tmbh2 smua ada kt umah lg la jeles... sptutnya aku balik 14hb malam...tp ibu cuti so bajet aku pon xmncukupi nk beli tiket...maka nya balik jumaat pg laa jwbnya..hehehe....


sepanjang aku xbalik ni dah jd mcm ni dah aku... mcm tentera yg xdpt bole balik bercutii....arghhh...hehee
alang2 prgram nek gunnunggg xjadii so aku cabut balik rumah laaa..lagi mau tunggu...dah pnt dok tahan rindu kt fmly...xpnah2 dok jauh slama mcm mna jd skunk..hohoh...so i'll be back home a.s.a.p...heheheh..

p/s : ssiapa ada kt pb bole hbungi hp sya...hehehe..fb xda so hp sudeyh...hahaha..:D

No comments:

Post a Comment