Wednesday, April 6, 2011

shift jaga ayh bersama kakak ku...

pg2 bgn smayang sbuh..pstu beli nsi lemak kt qalah n pak qalah sbb depa nk p slim river plak....

lps tu aku mndi2 siap2 smua...p la hsptal gnti shift ngn ibu...ibu kna blik sbb ibu keja hari selasa... so aku ngn kakak aku nek la sport car kmi PGU4135.....hahaha... smpai kt sna tukar shift ngn ibu tgk ayh pa smua ibu pon dah mndi kn ayh then ibu blik pb p kerja.... ayh ckp ayh pening..so kmi bg ayh tidoq..... pnya syok tgk ayh tidoq ngn sejuk aircond pa smua..apa lg...aku pon cri port la nk tido...

kusi malas kakak aku book dlu...xpa bg dia tidoq selesa skit...xsmpai 1jam kakak aku dah p ke mna hala dah mmpi..haha..aku xtido lg tgk tv pa smua...nk on9 berukband gelong..dgq cramah "fdzilah come to me"...smpai ttido kt katil ayh...hahahahaha

tghari nurse mai hantaq makanan aku trus pow psword wi-fi KPJ..haha..akhrnya bjaya on9..haha

lps tu aku xthan aku pndah tido kt sudut blik ditutup ngn tirai..hahaha...aman disitu wlaupun sjuk...haha..tghri bgn geng2 pak tam nan mai pstu kmi bgn..depa balik ja aku ngn kak aku smbung tidoq..sbb ayh pon smbung tido..hahaha..

smpai la ke ptg pstu ada abg dubli mai aku n kakak aku xtaw kt dia...kmi wat xtaw la..last2 dia dah balik bru taw abg dubli..pdhal adk bradik sndri pon xprasan..hahaha..penangan mengntuk abs smua xknai..haha..

smpai la ptg qalah mak uda mak ah smua mai tgk ayh..pastu abg e dpt brita sedih lg....huuhu...nk taw berita sedih bersambung kemudian..:'(

No comments:

Post a Comment